سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کشف کیهان! درباره ظهور بسیار نزدیک است

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/1/20:: 3:27 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ویرایش مطلب:19/4/1390:

امام خامنه ای:

انتظار لازمه‌اش آماده‌سازى خود هست. بدانیم که یک حادثه‌ى بزرگ واقع خواهد شد و همیشه منتظر باشید. هیچ وقت نمیشود گفت که حالا سالها یا مدتها مانده است که این اتفاق بیفتد، هیچ وقت هم نمیشود گفت که این حادثه نزدیک است و در همین نزدیکى اتفاق خواهد افتاد. همیشه باید مترصد بود، همیشه باید منتظر بود. انتظار ایجاب میکند که انسان خود را به آن شکلى، به آن صورتى، به آن هیئت و خُلقى نزدیک کند که در دوران مورد انتظار، آن خُلق و آن شکل و آن هیئت متوقع است.

****: دیگر در این وبلاگ در مورد اینگونه مطالب چیزی نوشته نخواهد شد»»»»»»»»

 

 

 

مستند "ظهور بسیار نزدیک است"  سر و صدای زیادی برپا کرد. از رسانه های خارجی تا سبزی ها و تا مخالفان دولت و تا سکوت کنندگان در فتنه88 و تا رسانه ملی و تا متخصصان! مهدویت و تا: کیهان اما فرق کیهان آن بود که علاوه بر باز نویسی تحلیل های افراد یاد شده در بالا بطور یکجا؛ مدعی شناسایی عوامل تهیه کننده این فیلم (علیرغم خواست آنها که می خواستند مخفی بمانند) شد.

نکته اینجاست که:

این ادعای کیهان و جناب شریعتمداری درحالی مطرح شده که شخصی مانند بنده هم که تخصصی! در امور پشت پرده ندارم می دانستم کارگردان و مجری این فیلم آقای علی اصغر سیجانی است و قرار است فلان روز در فلان مسجد مشهد جلسه پرسش و پاسخ بگذارد و یا آنکه در جلسه نقد این فیلم در قم روحانیون گران! قدر،  داخل آدم حسابش نکرده اندشرمنده  (با پوزش) تا وقتی برای دفاع به او بدهند.


<      1   2      



بازدید امروز: 89 ، بازدید دیروز: 112 ، کل بازدیدها: 936969
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ